iDOM

Система управління

Контакти

Голова правління ОСББ

Прендецький Андрій Дмитрович

  (050) 331-16-69

Бухгалтер

Бесарабчик Вероніка Валеріївна

  (063) 634-67-34 

Аварійна служба ліфтів

 (050) 440-24-38

 (067) 297-35-15

Домофонна компанія

 (044) 221-29-09

Інформація по діяльності ОСББ станом на 15.10.2016

Опубліковано: 15 жовтня 2016

Шановні мешканці!

У багатьох виникають закономірні питання, на які я хотів би тут відповісти

1. "Що з ОСББ? На якому етапі діяльності ми знаходимось?"

Напишу коротко хронологію подій:

  • Проведено установчі збори 17.04.2016
  • Зареєстровано ОСББ в держреєстратора 06.05.2016
  • Виготовлено печатку, відкрито рахунок в банку "Ощадбанк"
  • Написано запит в БУЖКГ про передачу будинку в управління ОСББ 30.06.2016
  • Отримано рішення міськради про передачу будинку в управління ОСББ 18.07.2016
  • Проведено загальні збори, вибрано форму управління "Самозабезпечення" 21.08.2016
  • Проведено аудит технічного стану інженерних систем будинку компанією "Укрмонтажсервіс" 12.09.2016
  • Написаний повторний запит на БУЖКГ про створення комісії по передачі будинку 13.10.2016

Зараз ми чекаємо відповіді від БУЖКГ про створення комісії по передачі будинку в управління ОСББ.

Після того буде:

  • проведений аудит технічного стану будинку спеціалістами БУЖКГ і "Укрмонтажсервіс",
  • складено акт приймання-передачі будинку,

Отримавши будинок в управління, ОСББ зможе заключати договори з "Ірпіньенерго", "Ірпіньводоканал", "Ірпіньгаз", "Укрмонтажсервіс" і т.п. та почати працювати без БУЖКГ.

2. Чи потрібно ще платити БУЖКГ за обслуговування?

Так, доки ме не приймемо будинок в управління, ми ще обслуговуємось БУЖКГ, тому поки платимо в БУЖКГ.

Дата передачі будинку поки не встановлена і залежить від БУЖКГ.

Орієнтуємось на початок листопада 2016 р.

 

ВАЖЛИВО!!!

Для забезпечення діяльності правління ОСББ необхідно зібрати кошти обумовлені в кошторисі (початковий внесок), як затрати на створення та запуск ОСББ.

В затвердженому на установчих зборах кошторисі, зазначена сума 23 000 грн.

В цю суму входять:

  • затрати на створення  ОСББ (проведення двох зборів, реєстрація, нотаріус, печатка, сайт)
  • покупка оргтехніки і ПЗ: ноутбук, багатофункціональний пристій (сканер, принтер, копір) + ліцензійний Windows
  • затрати на проект замлевідведення

Отже, якщо 23 000 розділити на загальну площу будинку, виходить по 3,63 грн/м2.

 Скоро будуть надруковані та розповсюджені квитанції для сплати початкового внеску.