Контакти
Голова правління ОСББ
Прендецький Андрій Дмитрович
(050) 331-16-69
Бухгалтер
Бесарабчик Вероніка Валеріївна
(063) 634-67-34
Аварійна служба ліфтів
(050) 440-24-38
(067) 297-35-15
Домофонна компанія
(044) 221-29-09
Інформація по діяльності ОСББ станом на 15.10.2016
Шановні мешканці!
У багатьох виникають закономірні питання, на які я хотів би тут відповісти
1. "Що з ОСББ? На якому етапі діяльності ми знаходимось?"
Напишу коротко хронологію подій:
- Проведено установчі збори 17.04.2016
- Зареєстровано ОСББ в держреєстратора 06.05.2016
- Виготовлено печатку, відкрито рахунок в банку "Ощадбанк"
- Написано запит в БУЖКГ про передачу будинку в управління ОСББ 30.06.2016
- Отримано рішення міськради про передачу будинку в управління ОСББ 18.07.2016
- Проведено загальні збори, вибрано форму управління "Самозабезпечення" 21.08.2016
- Проведено аудит технічного стану інженерних систем будинку компанією "Укрмонтажсервіс" 12.09.2016
- Написаний повторний запит на БУЖКГ про створення комісії по передачі будинку 13.10.2016
Зараз ми чекаємо відповіді від БУЖКГ про створення комісії по передачі будинку в управління ОСББ.
Після того буде:
- проведений аудит технічного стану будинку спеціалістами БУЖКГ і "Укрмонтажсервіс",
- складено акт приймання-передачі будинку,
Отримавши будинок в управління, ОСББ зможе заключати договори з "Ірпіньенерго", "Ірпіньводоканал", "Ірпіньгаз", "Укрмонтажсервіс" і т.п. та почати працювати без БУЖКГ.
2. Чи потрібно ще платити БУЖКГ за обслуговування?
Так, доки ме не приймемо будинок в управління, ми ще обслуговуємось БУЖКГ, тому поки платимо в БУЖКГ.
Дата передачі будинку поки не встановлена і залежить від БУЖКГ.
Орієнтуємось на початок листопада 2016 р.
ВАЖЛИВО!!!
Для забезпечення діяльності правління ОСББ необхідно зібрати кошти обумовлені в кошторисі (початковий внесок), як затрати на створення та запуск ОСББ.
В затвердженому на установчих зборах кошторисі, зазначена сума 23 000 грн.
В цю суму входять:
- затрати на створення ОСББ (проведення двох зборів, реєстрація, нотаріус, печатка, сайт)
- покупка оргтехніки і ПЗ: ноутбук, багатофункціональний пристій (сканер, принтер, копір) + ліцензійний Windows
- затрати на проект замлевідведення
Отже, якщо 23 000 розділити на загальну площу будинку, виходить по 3,63 грн/м2.
Скоро будуть надруковані та розповсюджені квитанції для сплати початкового внеску.